sobota 5. augusta 2017

Wrap Up - Júl

Ani neverím, ako rýchlo to ubehlo, ale polovica prázdnin je za nami a ja mám pocit, že som absolútne nič nestihla. Celý týždeň som totiž v robote, keď prídem domov, tak väčšinou spím, a cez víkendy som stále s kamarátmi, takže som vskutku sklamaná z toho, koľko málo kníh som prečítala za prvý mesiac prázdnin. Minulý rok som ich mala 20 alebo skoro 20 za prvý mesiac a tento rok len 4. Shame on me. A to boli moje plány taaaké obrovské. Dokonca aj blog oslavoval narodeniny a ja som na to totálne zabudla. Ľudia veď ja som tu s vami už 4 roky. A pravdepodobne nebudem mať čas napísať o tom článok, tak vám len všetkým veľmi pekne ďakujem, že ste to tu so mnou vydržali. Ako ste si vy užili prvý mesiac prázdnin?

Something Strange and Deadly - Susan Dennard
Toto bola prvá zombie kniha, s ktorou som sa stretla, ale naozaj na mňa spravila dobrý dojem. Autorkin štýl písania bol fakt svieži a jednoduchý a čítal sa rýchlo. Hlavná hrdinka bola neuveriteľne sympatická, šikovná, inteligentná a na to, v akej spoločnosti žila nebola vôbec blbka bez mozgu, ale ona prosím pekne naozaj rozmýšľala a riskovala. Malo to síce pomalší rozbeh, zo začiatku tam boli aj nejaké nudné momenty, ale ku koncu to už bolo celkom dosť akčné a zaujímavé. Toto sa vám podľa mňa bude páčiť ak fandíte takým Tieňolovcom a Pekelným strojom, pretože sa to nesie vo veľmi podobnom duchu. Podľa mňa to bol fakt skvelý začiatok sľubnej séria a som úprimne zvedavá, čo má autorka nachystané v pokračovaniach, pretože to bude podľa mňa ešte divoké. Jednoznačne vám toto odporúčam.

V znamení ametystu - Lyn von Nightlight

Toto som už čítala tak pred tromi rokmi. Lenže odvtedy Majka porobila niekoľko úprav a už som si ani nepamätala, čo presne sa stalo a podobné veci, tak som jej znovu napísala. Veľmi sa mi to páčilo už prvýkrát a ešte viac teraz. Ľudia, toto vám tak prajem aby ste si prečítali. Preto fakt dúfam, že to už konečne niekto vydá a budete mať tú možnosť aj vy. Ten svet je geniálny, prepracovaný, premyslený a miestami fakt krásny. Hlavná hrdinka je sympatická, s podrezaným jazykom, vlastnou hlavou a brutálnou úprimnosťou, ktorá vás bude často baviť. Je to plné intríg, predsudkov, vojny, temnoty, ale má to mnoho veľmi pekných myšlienok a úžasné priateľstvá. Toto je jedna z najlepších fantasy, aké som kedy čítala, preto si želám, aby to raz konečne vyšlo a ja som mohla mať knižku doma v papierovej podobe.

Everyone We've Been - Sarah Everett
Táto knižka bola trochu iná, ako som čakala. Bolo pre mňa celkom ťažké sa prehrýzť začiatkom, pretože to išlo hrozne pomaly, bolo to nudné a autorka tam podávala celkom veľa nepodstatných informácií. Časom sa to však rozbehlo a už som ani nevedela, ako ma to baví, hltám každé slovo a moja zvedavosť je totálne na nože, lebo chcem vedieť, čo sa stane. Addie bola veľmi sympatická hrdinka a autorka to spravila tak, že ako Addie, ani vy absolútne neviete, čo sa udialo, nie sú žiadne stopy a budete si lámať hlavu s rôznymi dôvodmi. Zach bol také zlatíčko, ale zachvíľu totálne zabudnem, ako sa volal. Jednoducho tie postavy neboli prepracované tak, že by vám niečím utkveli v pamäti a celkovo som od toho príbehu čakal viacej. Akože bolo to fakt zaujímavé a čítalo sa to veľmi dobre, ale nepadla som z toho na zadok a aspoň na konci som čakal nejaký obrovský zvrat, ktorý by mi vyrazil dych alebo niečo. Každopádne fajn čítanie.

Summer of Sloane - Erin L. Schneider
Chcete počuť o najklišoidnejšej knihe a najsubjektívnejšom názore? V tom prípade: Vitajte! Summer of Sloane je totiž typická, sladká, letná romanca, pri ktorej si budete hovoriť, že čo za hlúposť to vlastne čítate, ale zároveň sa budete usmievať ako slniečka na hnoji nad tým, aké je to milé a zlaté. Stretnete tu Sloane, ktorá je veľmi sympatickou hrdinkou, ktorá sa niekedy správala aj hlúpo, ale má skvelé trapasy, vtipné príhody, triezvy pohľad na svet a skvelé zmýšľanie. Kniha mala neskutočne skvelú atmosféru Hawaiia a ja už viem o ďalšom mieste, kam sa chcem určite pozrieť. Čítalo sa to brutálne rýchlo a dobre a samozrejme, že rátajte s nejakou tou tínedžerskou drámou, ale malo to aj krásne myšlienky a podľa mňa to bolo hrozne super. Toto je rozhodne čítanie na tieto hnusné horúčavy, kde si proste ľahnete na pláž, na záhradu, do bazéna alebo aj do postele a budete si užívať tú atmosféru tejto knihy a brutálne sa zrelaxujete.

6 komentárov:

  1. Ďakujem za pekné slová, ani nevieš, ako ma to potešilo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ďakujem, že si mi opäť dala možnosť si to prečítať :)

      Odstrániť
  2. VZA je skvelé, o tom bez rečí :)
    Ostatné som nečítala ale na Everyone we've been som celkom zvedavá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je samozrejmé :)
      To ma tak trochu sklamalo, ale je to také fajn čítanie :)

      Odstrániť
  3. Čítala som len VZA (počkaj si na VZR, aké je to super!), ale Summer of Sloane znie lákavo.:) A v podstate aj Something Strange and Deadly, už dlhšie premýšľam, že by som sa pustila do niečoho od autorky.
    Inak, gratulujem k blogovým narodeninám!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bolo to skvelé! :D No neviem, či by sa to práve tebe páčilo, skôr sa bojím, že nie, ale skús :D Truthwitch má celkom dobré ohlasy, tak skús to :D
    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť